11-12-20









Dan' före dan' före dan' före dan' för doppar dan' :D

Haj!
Fy i helsicke va kallt det är ute nu! (surprise) har tappat känseln i låren, dom är rödflammiga och sticks sådär jobbigt.. buu

Nu är man precis hemkommen från lillebrorsans julspel på skolan, fick naturligtvis en tår i ögat, både för att han och hans kamrater var äckligt gulliga men också för att man sköljs över med en rejäl dos nostalgi. Man har ju gjort samma sak själv i den åldern. Brorsan splelade tomtefar och jag minns att jag spelade tomtemor hahah sicket elefantminne man bestitter! Det var allt som allt så sjukt mysigt iallafall med julspel, pepparkakor och korv med bröd!

Nu ska jag sätta mig med svenskan som ska vara inlämnad i övermorgon shiiiit D:

dagar kvar;4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0