2011-12-07




Men hallå det blev inget inlägg alls igår!? gomorron förvirrade klantarsle ;)
Haha hoppas ni är förlåtande iaf..
Pluggar inför ett geografi prov som går av staplen på måndag så stressssssssen är på hög nivå!Jag måste få minst vg eller ja B (nytt betygsystem) annars blir jag olycklig...
Ah men annars då...hmm jag funderar starkt på att investera i ett par skinn jodphurs, vet bara inte var man ska leta..dem måste liksom vara drop dead om ni fattar! Jag är beredd att lägga en tusing ungefär . Med atnkepå att de  i princip är rid skor som blev populära över en natt så kanske man först skulle kolla på hööks kanske? Jaja får grubbla vidare. ett plus med modellen är att man slipper snören! Snören är en tidsslukare..det har jag banne mej alltid sagt ;)

Nu blire kvällsmat jappjapp!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0