12-02-16


första pris för suddigaste bilden?


Idag var jag hos tandläkaren och jag hade inga hål yeess! Inte för att skyta men jag har faktiskt aldrig haft hål i tänderna. En bedrift kan man få tycka hehe. Jag har en liten besatthet av att borsta tänderna väääldigt noga så risken är nog liten för framtida hål, men vem vet.. Nu har jag äckligt nog smällt i mig en hel påse chips (dock en "liten påse") ååååååhhh det blir inget solande på stranden i bikini denna sommaren kan jag ju lova ... skit ;( haha nejdå .. men fy vad man mår illa efter frosseri attacker. (Ni vet när man bokstavligen trycker i sig skräp under en kort period, typ 10 min) Min mage asså. Tror jag måste lägga mig ner ett tag,rädd att jag sprängs annars!
Efter jag har återhämtat mig blir det nog en promenad med hunden. Japp

bye!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en känd designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför 500-600 läsare! Klicka på länken för att få reda på mer..

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/february/dagens-blogg-16-februari-2012.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

2012-02-16 @ 16:02:11
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0