äppelkaka



Den här talriken var tom efter 3 sekunder! Så gudomligt gott nomnom.. (a)
Nu tänte jag rensa ut min överfyllda garderob, det bokstavligen faller ut allt möjligt när man öppnar dörren haha, så jag tror att det är så dags nu. Ha en bra snöig dag!

Igår dog Withney Houston. Jag blev helt chockad när jag fick höra nyheten. Så fruktansvärt sorgligt, vi har förlorat den största av dom största. Den pipan alltså.. Hon hade den vackraste rösten i världen det är inget snack om saken.. Rest in peace.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej sötnos!

Nu är vinnarna av Suit of Sweden uppe! Kika in för att se om du vann och var gärna med i någon annan tävling :D

kram!

2012-02-13 @ 00:36:38
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0