Te heaven



Att dricka te är min hobby.Jag vet inte vad ni har för favorit smaker när det gäller te eller om ni ens dricker te (konstig tanke) men jag kan ju rabbla upp mina; Högst upp ligger 1.vaniljte, mmmmm....
2.earl grey, funkar under alla omständigheter
3.bärte (INTE fruktte,kräks bara jag tänker på det)
Just den här koppen ovan innehåller nypon te ... fråga mig inte varför mamsen köpte det, för jag kan inte komma på ngn logisk förklaring till varför man skulle vilja hälla i sig nypon överhuvudtaget. Sorgligt nog fanns det ingen annan smak (lite småirriterande ..men jag överlever nog) Teet räddades av mjölk och kopiösa mängder honung.  NUUUU blir det BB för hela slanten, är det bara jag som hatar Marcel? .. mansgris.äckel.snobb

Kommentarer
Postat av: graduation speeches

I prefer drink coffee with milk and sugar. It's very tasty.

2012-02-29 @ 13:57:21
URL: http://speechpaths.com/types.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0