Stjärnfall


(gamla bilder fr Skånes Djurpark 2010)

Dagens höjdpunkt; Jag har bevittnat ett livs levande stjärnfall (nästan 100% säker på det iaf) BALLT! Den lilla flickan i mig bubblar av glädje (a) Har alltid velat se en stjärna falla och känner mig liksom lite lyckligt lottad nu.

Och månen är riktigt freaky denna kväll, ngn som har märkt? Den ser nästan ut som månen i Alice i underlandet (ett leende) Är inte det ganska ovanligt? Ajja coolt iallafall.

Har börjat ta upp målandet igen efter ett ganska långt upphåll, och känner mig gaaanska rostig. Jag kände direkt igen det gamla mönstret som jag går igenom varje gg jag ska måla/rita ngt. Stel och nervig i början, avslappnad mot slutet. Jag vet ju att det där jobbiga försvinner ju mer man målar så därför har jag bestämmt mig för att sitta ca en timme om dan och greja med det. sounds like a plan!

Kommentarer
Postat av: essay writing services

It's very interesting to look for the animals. People can see unusual their behaviour.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0