27-02-12











Aouch,gjorde misstaget att klicka mig in på jfr's lagerrensning och är nu ett par hundralappar fattigare MEN med ett belåtet leende på läpparna hehehheheh (a) jag är sååååå pank sen. Fast okej , jag fyller år om några dagar satte det löser nog sig..så kronofogden catch me if you can moahahha! Är på rikigt bra humör (säkert pga fynden jag gjorde precis) MEN har en förbannad geografi uppgift som hängt över mig den senaste veckan..äh hwo am I kidding? senaste månaden snarare .. När blev jag en lat jävel? Burkar endå vara ganska hurtig och noga med skolan men sitter nu med noll motivation .. usch vilken kass människa. Behöver en rejäl spark i röven känner jag! Ngn som känner sig manad? haha .. nu vill jag egentligen sätta i mig en maffig kladdkaka men måste säga som Jenna Marbles think of your butt,think of yur butt,think of your butt!! Bara för det måste jag slänga in just det klippet, haha hon är fan rolig hon.

Några av mina jfr fynd ovan! (slängde in en hemlis också,kunde inte motstå)Extra glad för snake armbandet.Mums.



Kommentarer
Postat av: thesis help

She told interesting story on this video. I'll advise to watch it to my friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0