20 januari 2012


fina målningar


Hej där!
Just nu känner jag mig bara jättefrustrerad, detta pga att mamma vill att jag ska måla en tavla till henne. Hon har snackat om det ett tag (att hon jättejättejätte gärna vill att jag gör dte) jag tycker inte ens att jag är speciellt bra på att måla. Hela grejen gör mig bara hispig som satan!! Jag tycker liksom inte att det är kul alls, bara jobbigt när inspirationen inte kommer direkt och man blir otålig och asförbannad.. Tro nu inte att jag sitter och fiskar efter komplimanger för det gör jag verkligen inte. Jag önskar bara att jag kunde släppa på kontoll behovet och "rädslan att jag inte ska bli nöjd" och bara låta magkänslan och nuet få bestämma! Det är då jag målar som bäst.. tyvärr händer det inte så ofta.
Iallafall så har mamma köpt hem en stor duk på 70x90, nu är det bara inspirationen som fattas. Blä..den ska upp på vinden när den är färdig! Det är ett som är säkert! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0