Dagens outfit


shorts-hm tshit-cubus indian inspererat skärp-second hand fjäderörhänge-julklapp

(fläcken på tröjan är vatten från nyduschat hår)

Hej där!
Ja vad ska man säga om idag ... gråmulen dag fullspäckat med regn och snö,hurra!!Äsch jag klagar inte.. Fick iallafall gjort lite skoluppgifter och var på en vända på väla.Fick bara godis med mig hem. Klassiker.
Nä nu tänkte jag laga mat, det blir tonfiskgratäng (låter äckligt men är supergott) har ni lust att göra den själv så är receptet förjande:

kokt ris
tonfisk
matlagningsgrädde
ost
Koka riset och lägg sedan i djup ungsform. Lägg tonfisken ovanpå och häll sedan grädden över alltihop.Avsluta med riven ost. In i ugnen på 225 grader i typ 20-30 min. Färdigt!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Var gärna med i veckans blogg! Du behöver bara skriva att du är med så deltar du. Superenkelt! :D



http://smnmode.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-01-09 @ 17:26:58
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0