Follow the leader...wear LEVI'S



Man kan inte ha för många levis shorts! Jag har en liten samling som bara kommer växa och växa är jag rädd för ;) För det finns ju inget snyggare,bekvämare,ballare att glida omkring i på sommaren. Nu är jag verkligen på ett mission att hitta ett par svarta,vita och mörkgråa till sommaren 2012!! såklart finkammar jag second hand butikerna i närheten (alltså ute på landet) det är där man hittar go' bitarna vettni ;) Det är ju nästan aldrig man har sån tur att man hittar färdiga perfekta levis shorts utan man köper ju "hela" jeans som man sen klipper av. Så har jag gjort med de par jag har nu. Funkar alldeles utmärkt :) Vilka butiker jag snokar i håller jag heeeeemligt hehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0