Då man fyller vuxen..


den obligatoriska frukost på sängen (randomplacerad träningsboll i bakrunden)


kladdkaka i solen..


Idag fyllde jag 18 bast och jag känner absolut igen skillnad! Jag är bara ett år äldre, lite visare,lite mindre naiv hoppas jag men .. riktig skillnad? näh Fast å andra sidan finns det såklart en massa små plus med att vara myndig o sådär.. vi vet ju alla vilka det är .. jag får rösta,jag får dricka jag får.. blablablabla Och det är ju inte helt fel så jag är glad! Jag har iallfall haft en supermysig födelsedag med fika ute i solen där det bjöds på lakritssprängdkladdkaka med mashmellows fluff på,kaffe och fågelkvitter, Jag kan visa lite av vad jag fick imorgon (fick drömlacket från essie, ett rött läppstift med klös i och en nördig bok om rymden med helt makalösa bilder i) !  nu måste jag borsta tänderna ,det har blivit för mycket socker idag känner jag MEN man fyller faktiskt bara år en gg om året. Nästa vecka får gå i hälsans tecken, ska nämligen komma igång med att jogga .. höhö det lär ju gå bra..

Im out! Go natt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0