Pastell overload


Gud som jag kötar om denna trend..Men det kan inte hjälpas haha
Såg för ngn dag sedan att gina fått in pastell färgade jeans på deras site! Oppa
Har skrivit innan om zaras fina utbud men insåg att dem är för dyra, speciellt eftersom jag inte är riktigt säker på hur snyggt ljusa jeans kommer sitta på mig (äger bara svarta och jeans blåa jeans) så detta får duga för mig om det ska bli ngr pastelliga jeans för min del! Vill liksom inte lägga 5-600kr på jeans som jag inte kommer använda alls/eller bara lite..Dessa verkar vara grymma iallafall och blir dina för 300kr. Först till kvarn!

Jag vill haffa alla tre ovan!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en underbar dag fylld med glädje! Ha en fin kväll fina du! KRAM



Glöm inte att kika in tävlingen som nu är igång, kanske något just du vill ha. --> http://bysofia.se/2012/march/tavling.html#comment

2012-03-15 @ 20:54:25
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0