Run for your life!




En förkyld tjej säger hej! ÄÄuuuuäääk det vill allvarlig talat inte sluta rinna äckligt snor från min snok! Lame as h.e.l.l. Fast jag får väl skylla mig själv att jag valde att springa trots att jag börjat bli sjuk. Jag har börjat springa nu som en rutin tre gg i veckan och tycker faktiskt att det börjar bli lite lättare nu efter bara 4 ggr. Jag har alltid varit en otränad människa och hatat att springa så länge jag kan minnas meeen efter att ha läst lite peppande bloggar och tidnings artiklar så har jag äntlogen valt att ge löpning en ärlig chans och jag måste säga att jag börjar bli hooked. Det är heelt galet skönt efteråt..Nu skulle jag nog inte kunna gå tillbaka till soffpotatis klubben! Löpning är fett (trodde aldrig att jag skulle kunna säga det OCH mena det) Så ut med er nu i spåret kära soffpotatisar! Det är dödligt jobbigt i början med sen kan man fan inte vara utan det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0